English

بسته خبری پلیس یزد؛ از کلاهبرداری با رسید جعلی تا زمینگیری قاچاقچیان با ۴۰کیلو شیشه

زمینگیری قاچاقچیان با 40کیلو شیشه در یزد، دستگیری سارق خودرو در عملیات ماموران کلانتری 12یزد، کشف کارت های گرافیکی قاچاق در یزد و کلاهبرداری با رسید جعلی از خبرهای پلیسی روز های گذشته بود.

بسته خبری پلیس یزد؛ از کلاهبرداری با رسید جعلی تا زمینگیری قاچاقچیان با 40کیلو شیشه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله 40 کیلویی "شیشه مایع " دربازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در اجرای طرح کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی مدارک راننده و در بازرسی دقیق این خودرو 40کیلوگرم "شیشه مایع" را کشف و در این زمینه 2 متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه محموله شیشه از کشورهای همسایه شرقی تهیه و به مقصد استان های شمالی بارگیری شده بود خاطرنشان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه بار دیگر بر مبارزه قاطع و همه جانبه پلیس یزد با سوداگران مرگ، تاکید کرد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و باندهای بزرگ واردکننده موادافیونی در دستور کار اصلی پلیس یزد قرار دارد.

کلاهبرداری با رسید جعلی

سارقی که با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید می کرد با تلاش ماموران کلانتری 11 دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعداد از شهروندان در خصوص کلاهبرداری  از طریق رسید جعلی مراتب در دستور ماموران کلانتری 11 شهید چمران قرارگرفت.

سرهنگ سعیدزینلی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار نسبت به خرید اقلام درخواستی خود اقدام، و اظهار می کرده با توجه به عدم همراه داشتن کارت بانکی مبلغ را به وسیله گوشی همراه پرداخت می کند و با توجه به نرم افزار موجود در گوشی خود رسید جعلی تهیه و در اختیار فروشندگان قرار می داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد:با انجام کار های اطلاعاتی و استفاده از ترفند های پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال شد.

سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: ضمن تشکیل پرونده قضائی و اعزام متهم به دادسرا تحقیقات ویژه ای در این خصوص تا روشن شدن کامل موضوع در دست اقدام قرار دارد.

کشف کارت های گرافیکی قاچاق در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ازدستگیری یک متهم و کشف 12 عدد کارت گرافیک و یکدستگاه ماینر قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال خبر داد .

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعیدزینلی" در این باره اظهار داشت: درپی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یک نفر در سطح حوزه استحفاظی اقدام به خرید و فروش لوازم ارزدیجیتال غیر مجاز می کند، موضوع در دستور کار ماموران قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل مورد نظررا شناسایی و در بازرسی از آن12عد کارت گرافیکی و یک دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به دستگیری  یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش کارت های گرافیک و ماینرهای قاچاق کشف شده را بیش از 8 میلیارد ریال برآورد کردند.

سارق خودرو در عملیات ماموران کلانتری 12یزد دستگیر شد

با تلاش ماموران کلانتری 12 یزد سارق حرفه ای خودروها دستگیر و 4 فقره سرقت کشف شد .

سرهنگ "سعید زینلی" فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در شهرستان یزد تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی اظهار داشت : ماموران کلانتری 12 شهرستان یزد با بررسی محل های سرقت و آثار به جامانده ازسرقت، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای متهم را در یکی از پاتوق های مواد مخدر شناسایی و با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد : متهم در تحقیقات پلیسی تاکنون به 4فقره سرقت خودروهای سواری در شهرستان یزد اعتراف کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مستندات کشف شده تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه