English

عهدیه طهماسبی:

بیش از ۹۴ کارکنان دوایر دولتی در ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: طبق آمارها و بررسی های انجام شده 94 درصد کارکنان ادارات استان ایلام واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بیش از 94 کارکنان دوایر دولتی در ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عهدیه طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا افزود: واکسیناسیون کارکنان ادارات به بهترین شکل ممکن و با سرعت بالا در زمان تعیین شده انجام گرفت و اکثر دستگاه‌ها در مدت مقرر نسبت به واکسیناسیون کارکنان خود اقدام کردند.

وی اظهار داشت: آمار واکسیناسیون کارکنان 94 درصد بوده است و این 6 درصد باقیمانده که واکسن تزریق نکردند دلایل خود را ابتلا به کرونا و یا ترس از زدن واکسن عنوان کرده اندکه می بایست هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام تصریح کرد: از 80 دستگاه اجرایی استان که آمار اعلام کردند 25 دستگاه اجرایی 100 درصد کارکنان آنان نسبت به تزریق واکسیناسیون اقدام  و مابقی دستگاه‌ها بالای 90 درصد بوده است.

طهماسبی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی که آمار واکسیناسیون کارکنان خود را اعلام نکردند،خاطرنشان کرد: برخی از این دستگاه‌ها خود متولی مدیریت بیماری کرونا هستند و می بایست هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند در غیر اینصورت از ورود آنان به اداره جلوگیری می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: انتظار و توقع از این دستگاه‌ها برای واکسیناسیون کارکنان بسیار بالاتر از دیگر دستگاه هاست و باید در این زمینه اقدامات بهتر و سریع‌تری را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه