English

عهدیه طهماسبی:

کنگره ۳ هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی ایلام است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به اینکه کنگره سه هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی استان ایلام است،گفت: شهدا عزیزترین داشته هایشان را برای نظام و انقلاب فدا کردند که در این راستا تشکیل هیات های اندیشه ورز فرهنگی ضرورت دارد.

کنگره 3 هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی ایلام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عهدیه طهماسبی معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری ایلام در نشست توسعه فرهنگی استانداری ایلام افزود: کنگره سه هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی استان است که می‌تواند رشادت ها و جانفشانی های ایلامیان را مستند نماید.

وی با بیان اینکه شهدا عزیزترین داشته هایشان را برای نظام و انقلاب فدا کردند و امروز باید کنگره شهدا در شان مقام شامخ آنها برگزار شود، اظهار داشت: روحیه ایثارگری را همیشه باید حفظ کنیم و به نسل بعد منتقل کنیم، کنگره شهدا یک ظرفیت عظیم برای این مهم است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری ایلام خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و تبلیغات محیطی در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان شد و تصریح کرد:هر طرح و اقدامی که انجام می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری ایلام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت اساسی در راستای احترام به فرهنگ شهدا است.

 وی بر تشکیل هیات های اندیشه ورز فرهنگی متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان و کارکنان استانداری تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد جلسات فرهنگی بصورت منظم، مستمر و کارشناسی برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری ایلام افزود:همه دستگاهها دولتی، نهادها و شرکت های خصوصی خوابگاه ها و مهمانسراهای خود را در زمان برگزاری کنگره 3 هزار شهید در اختیار این کنگره قرار دهند.

طهماسبی به تبعات روانی و اجتماعی ناشی از وقوع کرونا نیز اشاره و اظهار داشت: فرهنگ سازمانی نیازمند یک بازبینی و بازنگری است که باید با اقداماتی نظیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری نشست های فرهنگی، ورزش های گروهی  و غیره در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه