English

عیادت از نوجوانان بیمار خمینی شهری به مناسبت بزرگداشت هفته نوجوان

ستاد بزرگداشت هفته نوجوان شهرستان خمینی شهر از برگزاری عیادت از نوجوانان بیمار به مناسبت بزرگداشت هفته نوجوان خبر داد.

عیادت از نوجوانان بیمار  خمینی شهری به مناسبت بزرگداشت هفته نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول ستاد بزرگداشت هفته نوجوان شهرستان خمینی شهر برنامه های متعددی تدوین و طراحی نموده که در نقاط مختلف شهرهای شهرستان خمینی شهر درحال برگزاری و اجراست.

حسینعلی عمادی از برنامه هایی که به همت این ستاد و همکاری توسط نهادها و گروه های مختلف شهرستان آماده شده خبردادوافزود: ستاد بزرگداشت هفته نوجوان برنامه هایی مانند صندوق ارزوها، برگزاری جشن های محلی و .....را برگزار می‌کند و  دیدار با تعدادی بیماران نوجوان دختر وپسر نیز یکی از چند ده برنامه ای است که ستاد بزرگداشت هفته نوجوان انجام داد.

وی از عیادت بیماران نوجوان خبردادو بیان داشت: در بین نوجوانان شهرستان ،نوجوانان بیماری هم‌وجود دارند که نیاز به حمایت و دلگرمی دارند و ستاد بزرگداشت هفته نوجوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی و جمعی از نوجوانان هنرمند دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر عهده دار این امر پسندیده شد.

وی تشریح کرد: ستاد ضمن دلجویی از بیماران نوجوان منزل آنها را متبرک به عطر پرچم رضوی نمود واین کار خداپسندانه  با همکاری کانون خدمت رضوی انجام و  نور امید را در  دل نوجوان بیمار و خانواده های آنها پررنگ تر  و با اهدای نمک رضوی آنها را خشنود نمودند.

عمادی از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد امام شهرستان جهت اهدای ، هدیه به نوجوانان بیمار  تشکر و خاطر نشان کرد: نوجوانان سرمایه های اصلی جامعه می باشند که نیازمند حمایت و کمک‌های مادی و معنوی نهادهای فرهنگی و متولیان امور نوجوانان در کشور هستند.

خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه