English

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

تشکیل ستاد گرامیداشت هفته نوجوان در شهرستان خمینی شهر

برای اولین بار در کشور ستاد گرامیداشت هفته نوجوان تشکیل و جلسه رسمی این ستاد با حضور مسئولان ادارات شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

تشکیل ستاد گرامیداشت هفته نوجوان در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگراری موج اصفهان، دبیر ستاد اجرایی هفته نوجوان اظهارکرد: پس از تلاش و پیگیری دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر و همت والای مسئولان دغدغه مند شهرستان خمینی شهر، برای اولین بار در کشور ستاد گرامیداشت هفته نوجوان تشکیل و جلسه رسمی این ستاد با حضور مسئولان ادارات شهرستان خمینی شهر در سالن جلسات فرمانداری با حضور اکثر مسئولان  برگزار شد.

حسینعلی عمادی باتوجه به پیش رو بودن هفته نوجوان و اهمیت جایگاه والای نوجوانان ابراز کرد: حدود صد طرح با جلسات فراوان و همفکری با افراد مربوط به هر حیطه برنامه ریزی شده است که ۴۵ ارگان و نهاد را به صورت عملی وارد عرصه انجام فعالیت های مورد نظرمی نماید.

در ادامه مسئول دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر تشریح برنامه ها توسط ادارات شهرستان اظهار کرد: هر یک از ادارات شهرستان با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند هماهنگ کننده برنامه های تدوین شده برای نوجوانان باشد.

محمد جواد حاجیان با بیان این مطلب که نوجوانان دارای پتانسیل فراوانی هستند، افزود: با ورود نوجوانان به عرصه های مختلف هم روحیه مطالبه گری در وجود آنها تقویت می شود  و به طور ویژه فعالیت‌های آنان مطرح می شو .

فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به  لزوم اجرایی شدن کل طرح تاکید و اظهار داشت: ‌تمام ادارات برای این برنامه ها همت و توجه ویژه داشته باشند

علیرضا بصیری اجرای برنامه ها را مستلزم دیده شدن دانست و افزود : هم پوشانی برنامه های نوجوانان بر عهده تمام ادارات است و باید همت خود را در این راه به کار بندند.

در این جلسه آقای حسینعلی عمادی با حکم فرماندار مسئول اجرایی هفته گرامی داشت نوجوان شد.

به گزارش موج ؛ رونمایی از پوستر هفته نوجوان نیز به دست فرزند شهید مدافع حرم عبدالرضا مجیری انجام شد.

هفته نوجوان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه