English

مهشید راهبر:

پرداخت غرامت ۲۰ میلیارد ریالی بخش کشاورزی سبزوار

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار بیان کرد: این صندوق در سال زراعی جدید با ارائه طرحهای نوین بیمه سعی در جلب اعتماد بیشتر کشاورزان و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد.

پرداخت غرامت ۲۰ میلیارد ریالی بخش کشاورزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهشید راهبر مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار در خبری اعلام کرد: ۲۰ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال برای جبران خسارت بخش کشاورزی به بهره‌برداران این بخش در این شهرستان پرداخت شد.

راهبر در ادامه این خبر اضافه کرد: از این مبلغ چهار میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال مربوط به زیربخش محصولات باغی و مرتبط با خسارت های خشکسالی، سرما و یخبندان بوده است.

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار متذکر شد: همچنین ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال مربوط به زیربخش محصولات زراعی و مرتبط با خسارت های خشکسالی، سرما، سیل، تگرگ و تنش گرما می‌باشد.

وی در ادامه افزود: ۹۱۲ میلیون ریال نیز در بخش منابع طبیعی برای جبران خسارت خشکسالی پرداخت شده است و در سال زراعی گذشته در بخش باغی ۶۰۰ هکتار از باغ های شهرستان سبزوار و در بخش زراعی سه هزار و ۹۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار گرفته بود.

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار تاکید کرد: این صندوق در سال زراعی جدید با ارائه طرحهای نوین بیمه سعی در جلب اعتماد بیشتر کشاورزان و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد و با افزایش سرعت و کیفیت خدمات بیمه ای امکان برخورداری بیشتر بهره برداران و تولیدکنندگان این بخش را فراهم آورده است.

راهبر در خاتمه یادآور شد: ۳۵ هزار هکتار کشتزار، ۱۶ هزار هکتار عرصه باغی با فعالیت ۲۰ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی سبزوار وجود دارد و این شهرستان به عنوان قطب تولید زیره، پنبه، جو و گندم در خراسان رضوی سالانه ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید و روانه بازار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه