English

زهرا عنایتی:

بارندگی رگباری و فراگیر برای هوای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در نیشابور، چناران و مشهد گزارش شده که بیشترین بارش ۲ میلیمتر و در چناران ثبت شده است.

بارندگی رگباری و فراگیر برای هوای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارشهای رگباری از روز سه‌شنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود که در روز‌های پایانی هفته  همه مناطق را فرا خواهد گرفت.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: از امروز تا روز سه‌شنبه  این هفته برای مناطق مختلف خراسان رضوی، آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده است که در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بارندگی‌ها بیشتر مناطق شمالی استان را فرا می‌گیرد و در روز‌های پنجشنبه و جمعه دامنه بارش‌ها به دیگر مناطق استان نیز گسترش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در نیشابور، چناران و مشهد گزارش شده که بیشترین بارش ۲ میلیمتر و در چناران ثبت شده است.

عنایتی در خاتمه متذکر شد: میانگین دمای روزانه و شبانه مشهد برای روز یکشنبه به ترتیب ۱۹ و ۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که در روز‌های پایانی هفته میانگین دمای استان افت خواهد کرد و فریمان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی