English

مرتضی اثمری:

باران و برف در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند کاهش دما در خراسان رضوی ادامه دارد و بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس بود که روز جمعه به ۱۵ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای مشهد نیز از ۱۱ به ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

باران و برف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: باران شب گذشته در سه شهرستان خراسان رضوی شامل قوچان، درگز و کلات بارید که بیشترین آن مربوط به قوچان با ۱۰ میلیمتر است.

اثمری در ادامه این خبر افزود: پس از قوچان، درگز با ۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است و در کلات نیز کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه متذکرشد: بارش باران که از شب گذشته در مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه شمال و شمال غرب آغاز شده است تا صبح روز فردا جمعه به صورت گسترده‌تر ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تاکید کرد: روند کاهش دما در خراسان رضوی ادامه دارد و  بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس بود که روز جمعه به ۱۵ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای مشهد نیز از ۱۱ به ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

اثمری در خاتمه یادآور شد: فریمان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان بردسکن با ۹۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

شایان ذکر است هم اکنون هوای مشهد ابری همراه با بارش باران است و دیشب برف قسمتی از جاده درگز به قوچان را فراگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی