English

نورالله دلخواه:

بیش از ۵۶ کیلومتر از راه های ایلام شانه سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از انجام بیش از 56 کیلومتر شانه سازی در جاده های مواصلاتی این استان، به منظور حفظ حریم راه ها و افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه در جاده های اصلی و روستایی خبر داد.

بیش از 56 کیلومتر از راه های ایلام شانه سازی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: انجام عملیات راهداری و نگهداری راه ها از جمله شانه‌سازی و رفع نواقص شانه راه‌ها، در همه محورهای استان ایلام توسط نیروهای راهداری و بطور امانی اجرا می شود.

وی به دیگر اقدامات این اداره کل اشاره و اظهار داشت : نصب و تعمیر 3 هزار و 150 عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب 4  کیلومتر نیوجرسی، نصب و تعمیرات 2  کیلومتر گاردیل و عملیات خط کشی بیش از یک هزار و 360 کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تصریح کرد: سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری 174 چراغ چشمک زن و 9 برج نوری، شیب شیروانی 58 کیلومتر و شناسایی تجاوز به حریم 91 عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

دلخواه خاطرنشان کرد: نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول 100 کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

دلخواه گفت: به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه 400 دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از 50 دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به فعالیت های این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 273 کیلومتر از راه های استان در این ‌مدت روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد که از این میزان 52 کیلومتر مربوط به راههای روستایی ایلام است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 450 کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و 340 هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه