English

نورالله دلخواه:

بیش از ۱۰۳ هزار نفر زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از اول مهرماه سال جاری تاکنون بیش از 103 هزار زائر اربعین از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند که طبق آمار حاصله در 24 ساعت گذشته 4 هزار و 755 هزار زائر به مرز مهران وارد شده اند.

بیش از 103 هزار نفر زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: از این میزان بیش از 96 هزار زائر ایرانی و مابقی مربوط به زائران خارجی است که از طریق مزر شهید قاسم سلیمانی  مهران ورود و خروج داشته اند.

وی افزود: مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است و امسال با اعلام نظر ستاد مرکزی اربعین مرزهای زمینی مهران و شلمچه برای زائران در نظر گرفته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: 20 ایستگاه راهداری و تعداد 25 گشت راهداری ثابت و سیار به صورت شبانه‌روزی در محور‌های منتهی به مرز مهران برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند و تا بازگشت کامل زوار خدمت رسانی خود را ادامه خواهند داد.

دلخواه خاطرنشان کرد: زائران عزیز برای دریافت اطلاعات ترافیکی،ثبت شکایات و پیشنهادات می توانند به سامانه 141 مرکز مدیریت راههای کشور و اپلیکیشن 141 و سامانه پیامکی 2000141 مراجعه نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخگویی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه