English

نورالله دلخواه:

بیش از ۱۱ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در ایلام فعالیت می کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: 11 هزارو 470 ناوگان حمل و نقل عمومی شامل یکهزارو 270 دستگاه مسافربری، 3 هزارو 200 باری و 7هزار وانت بار دارای کارت هوشمند در بخش حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند.

بیش از 11 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در ایلام فعالیت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار افزود: سالانه بیش از 2 میلیون و 500 هزار تن کالا و 4 میلیون مسافر در سطح استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می شود.

وی اظهار داشت: بیش از 7 هزار راننده دارای کارت هوشمند در بخش حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر مشغول به کار هستند که از این تعداد یکهزارو 841 نفر در حوزه مسافری و مابقی در بخش باری فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از 2 میلیون 320 هزار تن کالا در استان ایلام جابجا شده است، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد نشان می دهد.

دلخواه با بیان اینکه 120 دوربین نظاری تصویری ، تردد شمار ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: در طول یکسال گذشته بیش از 30 میلیون خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از سال گذشته تا پایان تیرماه سالجاری 48 نقطه حادثه خیز در این استان رفع شده است.

 دلخواه افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 5 کیلومتر نیوجرسی در محورهای دهلران_سپتن، آبدانان_دره شهر و ایلام-ایوان نصب شده است.

وی اظهار داشت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی بخصوص نصب نیوجرسی موجب کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزارو 178 کیلومتر بزرگراه، راه های فرعی، راه های اصلی و غیره در ایلام وجود دارد و این سازمان به عنوان دستگاه نگهدارنده و خدمات رسان به وظایف خود عمل می کنند.

دلخواه ادامه داد: همچنین 127 شرکت حمل کالا و بار در استان فعال است که ناوگان این شرکت ها بالاتر از متوسط کشوری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: طی اربعین سال 98 روزانه 326 هزار تردد از مرز مهران انجام می شد که این میزان 16 برابر ظرفیت بوده است.

دلخواه افزود: کمبود اعتبار و بودجه راهداری سبب راکد شدن پروژه های این سازمان نشده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه