English

شهردار یزد: پروژه‌های بزرگ بازآفرینی شهری در یزد اجرایی شود

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه یزد از میدان شهری بی‌بهره است، گفت: پروژه‌های بزرگ بازآفرینی شهری در یزد اجرایی شود.

شهردار یزد: پروژه‌های بزرگ بازآفرینی شهری در یزد اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد و جمعی از مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکات بسیار مهمی که باید در بحث پروژه‌های استان به آن توجه شود، بحث بازآفرینی شهری است.

شهردار یزد تصریح کرد: بازآفرینی یکی از موضوعاتی است که دولت برای آن اعتبار خوبی قرار می‌داده و این ردیف نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های تعریف شده دارد.

وی افزود: در این حوزه بحث میدان شورا و مجموعه باغ دولت آباد به عنوان یک مجموعه میدان شهری مورد توجه بوده و تاکنون تملک‌ها و هزینه‌های زیادی در این حوزه صورت گرفته است.

محی‌الدینی با بیان اینکه ما در شهر یزد میدان شهری نداریم، عنوان کرد: این پروژه یک مجموعه فرهنگی رفاهی هم هست و می‌تواند در توسعه شهر در حوزه‌های فرهنگی هنری نقش قابل توجهی ایفا کند.

شهردار شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: لازم است نسبت به پروژه‌های شهری توجه ویژه و خاصی صورت گیرد تا بتوانیم با اجرای پروژه‌های مناسب زمینه بهبود وضعیت شهر به لحاظ مختلف را فراهم آوریم.

وی گفت: پروژه‌های بازآفرینی با توجه به اینکه با تعریف اعتبار مشخصی روبرو می‌شوند، می‌توانند با سرعت خوبی اجرایی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه