English

بازدید سرزده هیات قضایی یزد از زندان اردکان با هدف فراهم نمودن آزادی مشروط و قطعی زندانیان

معاون قضایی رئیس کل و دبیر شورای معاونین دادگستری استان یزد به اتفاق هیات قضایی همراه در بازدید سرزده از زندان اردکان ضمن ملاقات با زندانیان و بررسی مسائل و مشکلات از بهره مندی از ارفاق های حقوقی به آن ها خبر داد.

بازدید سرزده هیات قضایی یزد از زندان اردکان با هدف فراهم نمودن آزادی مشروط و قطعی زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا حداد معاون قضایی رئیس کل دادگستری یزد در حاشیه این بازدید و سرکشی، بیان داشت: هدف از این بازدید ها و ملاقات های چهره به چهره با زندانیان، بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و رسیدگی به خواسته های مددجویان و فراهم نمودن آزادی مشروط و قطعی آن ها است.

این مقام قضایی اظهار داشت با تشکیل جلسه فوق العاده شورای طبقه بندی در زندان و بررسی درخواست های زندانیان واحد های اجرای احکام دادگستری های اردکان و میبد در پایان ۲۵ نفر مشمول مرخصی پایان حبس، مرخصی ضمن تحمل مجازات، انتقال به زندان باز و نیمه باز و بهره مندی از سامانه های الکترونیکی شدند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم دستگاه قضا تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری، اعطای تسهیلات قضایی همچون مرخصی، آزادی مشروط و اعطای عفو به زندانیان واجد شرایط است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : امید است با تلاش مراجع قضایی و همکاری متولیان در امر اصلاح و تربیت به منظور بازگشت مناسب زندانیان به جامعه شاهد نتایج مطلوب و مثبت در عدم تکرار جرم باشیم.

شایان ذکر است در این برنامه سرکشی از زندان رئیس کل دادگستری استان یزد، معاون قضایی رئیس کل و روسای دادگستری های میبد و اردکان و دادستان اردکان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه