English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

آخرین قطعات پازل انتقال پساب یزد کامل شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد از کامل شدن یکی از پروژه های منحصر به فرد انتقال پساب در کشوردراین استان خبر داد.

آخرین قطعات پازل انتقال پساب یزد کامل شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمدمهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با اعلام این خبر گفت:موضوع چندین ساله مورد بحث پساب و انتقال آن به محل مصرف واستفاده مجدد از آن یکی از بحث های مهمی بوده که در اکثر استان های کشور از جمله استان یزد به طور جدی پیگیری می شده است که خوشبختانه  با کمک بخش خصوصی این مهم دراستان در حال سرانجام می باشد.

وی با بیان اینکه پروژه پساب یزد مانند قطعات پازل باید کامل می شد گفت: درچندسال گذشته تصفیه خانه تکمیلی که تصفیه مجدد پساب را برعهده دارد به طور کامل وارد مدار بهره برداری شده بود و خط انتقال 100 کیلومتری هم که باید پساب را انتقال دهد به پایان رسیده است و منتظر تکمیل این پازل بودیم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده و شروع به کار 3 ایستگاه پمپاژ و یک مخزن مقسم 5هزار مترمکعبی که باید در ابتدای خط ایجاد شود در زمان مناسب به بهره برداری کامل برسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با تکمیل زیرساخت این پروژه، بحث انتقال پساب را درسطح استاندارد بسیار بالایی خواهیم داشت خاطر نشان کرد: تصفیه مجدد پساب و انتقالش با این مسافت یکی از پروژه های نمونه درکشور می باشد.

به  گفته جوادیان زاده: 30 درصد فاضلاب شهریزد جمع آوری و بوسیله تصفیه خانه احداث شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان، تصفیه و پساب حاصل از آن جهت استفاده مجدد در صنایع مورد استفاده می باشد.

وی اظهار داشت: با هدف استفاده بهینه از پساب در واحدهای صنعتی استان، به دنبال ایجاد خط سبزآبرسان و جایگزینی پساب برای صنایعی که از آب باکیفیت استفاده می کنند هستیم تا از این پساب به بهترین نحو استفاده شود.

به گفته وی این امردر راستای کمک به تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی و تامین آب شرب پایدار برای استان انجام می شود و در این زمینه با حوزه معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری و صنایع ذیربط در حال مذاکره هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه طرح خط سبز، طرح مترقی و بسیارخوبی است  اظهارامیدواری کرد با همکاری صنایع منتخب منطقه، این پروژه هرچه سریعتر به مرحله اجرا برسد و شهروندان یزدی از آن منتفع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه