English

محمد کاظم جنتی:

بازار کشش افزایش قیمت لاستیک را ندارد

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد بیان کرد: هنوز سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به درخواست کارخانه های لاستیک مبنی بر افزایش قیمت مصوب آن پاسخ مثبت نداده است.

بازار کشش افزایش قیمت لاستیک را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد کاظم جنتی رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد با توجه به عدم فروش لاستیک اعلام کرد: بازار کشش افزایش قیمت لاستیک را ندارد و لاستیکهای کنونی نیز که قیمت آن مربوط به قبل می‌باشد روی دست فروشندگان مانده است.

جنتی روز در ادامه این خبر به صراحت متذکر شد: کارخانه های تولید لاستیک در کشور درخواست افزایش قیمت مصوب لاستیک را داشته و دلیل خود را افزایش قیمت تمام شده دانسته‌اند.

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد همچنین افزود: هنوز سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به درخواست کارخانه های لاستیک مبنی بر افزایش قیمت مصوب آن پاسخ مثبت نداده است و موافقت این سازمان با این درخواست به ضرر تولیدکننده خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: توان اقتصادی مردم برای خرید لاستیک کاهش یافته و فروشندگان لاستیک در مشهد آن را به کمتر از قیمت اصلی می فروشند زیرا خریدار ندارد و رکود بر بازار حاکم است، حال اگر افزایش قیمت در حوزه لاستیک اعمال شود این رکود تشدید شده و فروش به صفر می رسد.

جنتی در خاتمه خاطرنشان شد: خواستار عدم موافقت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت لاستیک هستیم و باید یادآور شد تعداد نمایندگی های فروش لاستیک تولید داخل کشور در مشهد ۳۱ نمایندگی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی