English

اکبر بهنام جو خبر داد؛

راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات کارخانه آرتاویل تایر اردبیل

استاندار اردبیل گفت: اکثر تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه نصب و راه اندازی شده است.

راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات کارخانه آرتاویل تایر اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه بزرگ آرتاویل تایر گفت:۱۰۰ درصد ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه آرتاویل تایر اردبیل خریداری و به محل انتقال یافته و در حال حاضر اکثر این تجهیزات نصب وراه اندازی شده است.

وی افزود: بنا به قول مساعد سرمایه گذار و مدیر عامل این کارخانه تا ۲۰ روز آینده مابقی ماشین آلات نیز نصب و کارخانه در مرحله آغاز تولید وبهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کارخانه جدید آرتاویل تایر اردبیل مجموعه مجزا و مستقل از کارخانه تولیدی فعال فعلی است افزود: این مجموعه تولیدی در زیربنائی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع احداث و سالانه ۳۰۰ هزار حلقه تایر‌های رادیال تمام سیمی سنگین که نیاز اساسی کشور است را تولید خواهد کرد.

بهنام جو بیان کرد:در حال حاضر و در مرحله نصب و راه اندازی ماشین آلات این کارخانه ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند و با شروع به کار خط تولید برای حدود ۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار استان فرصت اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

در این بازدید مدیر کارخانه آرتاویل تایر اردبیل نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه استاندار اردبیل قدردانی کرد وگفت:برای راه اندازی مجموعه تولیدی جدید آرتاویل تایر، مبلغ ۶۰ میلیون دلار ارزی و ۳۰۰ میلیارد تومان ریالی هزینه شده است و تکنسین‌های این کارخانه شبانه روزی و در سه شیفت کاری برای تکمیل وراه اندازی خط تولید مشغول فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه