English

تاکید معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد بر ارتقای سطح مهارت‌های زندگی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با بیان این‌ که بسیاری از آسیب ‌های اجتماعی ناشی از دو مبحث کلی نداشتن اطلاعات و آگاهی و مهارت‌های زندگی است، افزود: رسانه‌ ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت خود، افراد جامعه را بیش از پیش به سمت تقویت و آموختن مهارت‌های زندگی سوق دهند.

تاکید معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد بر ارتقای سطح مهارت‌های زندگی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه افزایش مهارت های زندگی، کنترل خشم، تقویت و نهادینه کردن فرهنگ تاب‌آوری از جمله مهارت های بسیار مهم در زندگی افراد است اظهار کرد:‌ با اقدامات آموزش همگانی و مشاوره ای می توان برخی از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، نابسامانی‌های خانوادگی، بیکاری و مواد مخدر را در جامعه کاهش داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد، شهرنشینی و مدرنیزه شدن را زمینه بروز آسیب‌هایی همچون نزاع، درگیری و خشونت و... در جامعه عنوان کرد و گفت: تبعات شهرنشینی باعث افزایش مسائلی نظیر درگیری‌ ها و اختلافات نیز شده است.

سرهنگ مزیدی با تاکید بر ارتقای سطح مهارت‌های زندگی افراد، اظهارکرد:‌ نهادینه کردن این موضوع باعث افزایش قدرت تاب آوری و کنترل خشم و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت در نگاه جامعه محوری ناجا یک تولید جمعی است، تصریح کرد: مشارکت مردم در تولید امنیت بسیار مهم و اثرگذار است.

استاد دانشگاه و دکترای علوم ارتباطات با بیان این‌ که بسیاری از آسیب ‌های اجتماعی ناشی از دو مبحث کلی نداشتن اطلاعات و آگاهی و مهارت‌های زندگی نظیر فرزند پروری، همسرداری و مهارت ارتباط است، افزود: رسانه‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت خود، افراد جامعه را بیش از پیش به سمت تقویت و آموختن مهارت‌های زندگی سوق دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه ما دچار احساس فقر است، تصریح کرد: این احساس متاثر از جنگ نرم نظام سرمایه ‌داری غربی است که در قالب جنگ نرم در کشور ما فعالیت می‌کند.

سرهنگ مزیدی در پایان با بیان اینکه جنگ نرم؛ اعتقادات مذهبی مردم را با طرح شبهاتی زیر سوال می برد خاطرنشان کرد: برای حل این مسئله باید از ظرفیت جوانان نخبه، متعهد و انقلابی نیز به عنوان افسران جنگ نرم استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه