English

مشکلات بوستان طوبی شهر یزد با حضور سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز بررسی شد

بوستان طوبی شهر یزد برای رفع مشکلات و ساماندهی مورد بازدید مسئولان شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد قرارا گرفت.

مشکلات بوستان طوبی شهر یزد با حضور سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد  به همراه منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد و کاشفی معاون سیما و منظر از بوستان طوبی در راستای ارتقای  سطح کیفی و بررسی نواقص موجود، بازدید به عمل آوردند.

منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به اینکه پارک ها، بوستان ها و فضای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهر می گردد و از سوی دیگر شرایط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم می کند گفت: ورزش در پارک ها نقش بسزایی در ایجاد روحیه شادابی و به تبع آن آسایش و آرامش زندگی شهروندان را به دنبال دارد  لذا بوستان طوبی  مکانی با ظرفیت مناسب برای بهره مندی بانوان در کنار یکدیگر و استفاده از فضای سبز و امکانات ورزشی تفریحی بوده و  جهت بررسی نواقص موجود  و رفع مشکلات این بوستان بازدیدی به همراه معاون خدمات شهری انجام شد.

وی هدف از این بازدید را بررسی و رفع مشکلات موجود از قبیل کیفیت امکانات رفاهی و بازی، سیستم روشنایی و فضای سبز و ... عنوان کرد و افزود: ساماندهی بوستان طوبی اعم از شستشو وهرس درختان، کاشت گل، رنگ آمیزی مجموعه های بازی و ورزشی نصب شده و پایه چراغ ها، اصلاح سیستم روشنایی و ... انجام گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه