English

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:

تامین آب شرب و بهداشت کارگران ساختمانی "طرح ملی مسکن"

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آب شرب و بهداشت کارگران فعال در کارگاه های ساخت و ساز «طرح اقدام ملی مسکن» به صورت انشعاب موقت واگذار می شود.

تامین آب شرب و بهداشت کارگران ساختمانی "طرح ملی مسکن"

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن صالح  بیان داشت: به منظور همراهی با سیاست های دولت در زمینه تولید انبوه مسکن و همچنین مساعدت با پیمانکاران انبوه ساز در « طرح اقدام ملی مسکن »، انشعاب موقت آب برای مصرف شرب و بهداشت کارگران واگذار می شود .

وی  در خصوص شرایط واگذاری انشعاب موقت کارگاهی به پیمانکاران انبوه ساز این طرح اعلام کرد: انشعاب موقت آب در صورتی واگذار می شود که زیر ساخت های لازم موجود بوده و یا ایجاد شبکه جدید در محل مورد نظر امکان پذیر باشد.

این مقام مسئول افزود:  چنانچه برای واگذاری این نوع  انشعابات به ایجاد، توسعه و ارتقای شبکه و تاسیسات آبرسانی نیاز باشد، پرداخت هزینه های مربوط با رعایت قوانین بر عهده متقاضی است.

محسن صالح با تاکید بر واگذاری انشعاب موقت برای تامین آب شرب و بهداشت کارگران اعلام کرد: استفاده از این انشعاب برای انجام امور ساختمانی و عملیات بنایی ممنوع است و حفظ و حراست از کنتور و متعلقات آن بر عهده پیمانکار است.

وی افزود: با توجه به این که پیش بینی می شود مصارف ماهانه این قبیل انشعابات زیاد باشد، کنتورهای نصب شده به صورت مرتب قرائت می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان تصریح کرد: این نوع انشعابات به هیج عنوان امکان دایمی شدن نداشته و باید پس از اتمام عملیات ساختمانی جمع آوری شود.

انشعاب طرح ملی مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه