English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد؛

انشعابات غیرمجاز مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا است

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان داشت: مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا، وجود انشعابات غیر مجاز است.

انشعابات غیرمجاز مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی در نشست مشترک مدیران و مسئولان خدمات مشترکین آبفای مناطق خودگردان گفت: برخی افراد با نصب انشعابات غیر مجاز و غیر قانونی از توزیع عادلانه خدمات آبفا به سایر مشترکین جلوگیری می کنند.

وی در عین حال از مسئولان مشترکین ادارات آبفای خودگردان خواست شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

امینی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی و فعالیت سامانه خدمات غیرحضوری 1522 در پنج سال اخیر به عنوان تجربه ای موفق که سهم قابل توجهی در کاهش سفر های درون شهری و آلودگی هوا داشته است نام برد و گفت: باید از تجربیات این سامانه در جهت شفاف سازی اطلاعات و خدمت رسانی مستمر و پایدار به مشترکین در سطح 98 شهر و 949 روستای تحت پوشش استفاده کرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در پایان سخنانش راه اندازی سامانه الکترونیکی تهیه و گردش صورت وضعیت ها (تدکار) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی را قابل تقدیر دانست و گفت: با اجرای طرح تدکار در بخش مشترکین،  افزایش سرعت، دقت، شفافیت، سلامت اداری و کاهش احتمال تخلف، توسعه خدمات الکترونیک، افزایش رضایت ذینفعان، کاهش تشریفات و مراجعات اداری به شرکت حاصل می شود که بسیار ارزشمند است.

آبفا اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه