English

با تلاش مرزبانان؛

۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای هرمزگان کشف شد

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 480 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان استان خبر داد.

480 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای هرمزگان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزبانان این استان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در نوار ساحلی میناب مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به کشور مشخص شد و مرزبانان دلاور دریابانی میناب در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین موفق شدند، محموله مواد مخدر را در آب های سیریک کشف کنند.
سردار دهکی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند با توقیف یک شناور و در بازرسی از آن، 480 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی، شبانه روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان سوز مصون داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه