English

لزوم تدوین فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیئت دولت

شهردار قم بر لزوم تدوین فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیئت دولت تاکید کرد.

لزوم تدوین فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری این شورا، با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۵۰ شهرداری در کشور اظهار داشت: سالیان درازی است که ساماندهی و هوشمندسازی کارگران ساختمانی موردبحث است اما متأسفانه به ثمر نهایی ننشسته است.

وی فرآیند این موضوع را یک فرآیند چند متغیره دانست و عنوان کرد: البته اگر مدیریت واحد شهری در این سال‌ها شکل‌گرفته بود، شاهد وضعیت متفاوتی می‌بودیم.

شهردار قم دراین‌باره افزود: هرچند برخی شهرها مدعی حل شدن این معضل هستند، اما در همین شهرها نیز همچنان شاهد تجمع این کارگران در برخی میادین شهری هستیم.

وی با تصریح بر اینکه متولی اصلی این موضوع هنوز مشخص نیست، ضمن تقدیر از پیگیری‌های فرماندار قم در این زمینه ابراز کرد: جلسات متعددی با این موضوع در فرمانداری تشکیل‌شده است، اما همچنان شاهد این هستیم که سازمان‌دهی و هوشمندسازی این موضوع به صورت سنتی پیش می‌رود.

سقائیان‌نژاد در ادامه خواستار نهایی شدن این موضوع در هیئت دولت شد و گفت: تدوین این فرآیند باید در سطح هیئت دولت و با پیگیری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گیرد تا بر اساس ابلاغ به هر یک از سازمان‌های دست‌اندرکار، تکلیف و وظایف هر سازمان و نهاد مشخص شود.

وی اضافه کرد: البته استانداری و یا شورای شهر می‌توانند تا پیش‌ازاین رخداد، تدبیرهایی در این موضوع داشته باشند.

شهردار قم همچنین لزوم تکریم کارگران ساختمانی را یادآور شد و گفت: ساماندهی و هوشمندسازی این افراد باید با تدابیر مسئولان به سرانجام لازم برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی