English

یعقوبعلی نظری:

استانداری تابلو و نماد استان است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما باید حتما تابلو و نماد خوبی برای استان در حوزه اداری، مردم و امام رضا(ع) باشیم و چنین مجموعه‌ای الگو برای سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

استانداری تابلو و نماد استان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جمع کارکنان استانداری در سخنانی عنوان کرد: استانداری تابلو و نماد استان است و ما باید حتما تابلو و نماد خوبی برای استان در حوزه اداری، مردم و امام رضا(ع) باشیم.

نظری در ادامه این سخنان افزود: فلسفه اصلی این جلسه، دیدار چهره به چهره با کارمندان عزیز استانداری خراسان رضوی است و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک افتخار بوده و فلسفه این افتخار خدمت است.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: ما نباید به دنبال مسئولیت باشیم و کسانی که دنبال مسئولیت می‌روند، معلوم است که هدفشان خدمت نیست و بر اساس مبانی اعتقادی ما آفت محسوب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمی‌شود ما به اهداف مهم، تعریف‌شده و تاثیرگذار در جغرافیای فردی و جمعی دست یابیم، حالی که درون ما مشکل دارد و در این راستا یک ملت منسجم و معتقد می‌تواند در مقابل تهدیدها ایستادگی کند.

استاندار خراسان رضوی همچنین بیان داشت: چنین مجموعه‌ای الگو برای سایر دستگاه‌ها خواهد بود و باید گفت ما کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این نظام برای تعالی بخشی مستقر شده است و افتخار می‌کنم که در این مقطع از زندگی تشکیلاتی در خدمت شما حضور یافتم و مطمئن هستم با همکاری شما به اهداف خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

نظری در خاتمه سخنان خاطرنشان کرد: شایستگی و کارآمدی در مسئولیت امری ضروری است و در عرصه خدمت باید جهت‌گیری‌های قوی داشته باشیم و اقدامات باید دارای محتوا باشد تا خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه