English

محمدصادق معتمدیان:

مرز دوغارون محل صادرات ۶۰ درصد صادرات کشور است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مرز سرخس دروازه ورود استان به آسیای میانه است و ضرورت دارد از ظرفیت مرز سرخس به خوبی استفاده شود و اکنون مهم ترین مسئله برای ما مرز دوغارون است.

مرز دوغارون محل صادرات ۶۰ درصد صادرات کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها که در محل دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اینکه باید بر روی اقدامات کوتاه مدت تمرکز کنیم عنوان کرد:۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود/ بحث استقرار برای صدور ویزا در مرز باید روان سازی شود/ لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت

معتمدیان همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت، ادامه داد: اکنون مهم ترین مسئله برای ما مرز دوغارون است. در این راستا ۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود و این یک ظرفیت مهم است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: باید بر روی اقدامات کوتاه مدت تمرکز کنیم، و  به لحاظ اهمیت موضوع تجارت، مرز دوغارون در خراسان رضوی نیازمند توجهات بیشتری بوده و این یکی از اولویت‌های ما است.

وی همچنین اظهار کرد: مرز سرخس دروازه ورود استان به آسیای میانه است و ضرورت دارد از ظرفیت مرز سرخس به خوبی استفاده شود و اکنون مهم ترین مسئله برای ما مرز دوغارون است.

معتمدیان در خاتمه تاکید کرد: صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود و این یک ظرفیت مهم است و برای تسهیل امور در مرزها باید تسهیلاتی قائل شویم و بدین ترتیب بحث استقرار برای صدور ویزا در مرز باید روان سازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه