English

محمدصادق معتمدیان:

رضایتمندی مردم امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امنیت کامل مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

رضایتمندی مردم امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی: با وجود برخی کانون های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرزهای شرقی، این نواحی در زمره امن ترین مرزهای کشور است.

معتمدیان با حضور در گلزار شهدا گمنام سبزوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: امنیت کامل مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرزها در کنار دیگر نیروهای مسلح تاکید کرد: تامین امنیت پایدار و مثال زدنی جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه روزی این گروههای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی در ادامه افزود: تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ ستودنی است و تامین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت هاست همچنین توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز در ابعاد مختلف آن مرهون امنیت بی بدیلی است که به وسیله ارکان امنیتی و نظامی ایجاد شده است.

 استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی در بحران کرونا نیز از روزهای نخست هم دوش کادر درمان و بهداشت، تلاشی شبانه روزی را در خدمات رسانی به مردم انجام داده اند و امروز رضایتمندی عمومی مردم از مقوله امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است.

شایان ذکر است که: استاندار خراسان رضوی دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و  نشست جمع‌بندی مصوبات سفر از برنامه های امروز  معتمدیان در این شهرستان است.

معتمدیان در خاتمه خاطرنشان کرد: سفرهای ماه‌های اخیر به مناطق مختلف این استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه