English

سرهنگ نجفی خبر داد:

۵هزارمتر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد/ کشف زمین خواری۷ میلیاردی در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف زمین خواری7 میلیاردی در شهر ایلام خبر داد و گفت: در این عملیات 5 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد.

5هزارمتر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد/ کشف زمین خواری7 میلیاردی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام افزود : در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تخریب و تسطیح اراضی ملی توسط فردی سودجو در حاشیه شهر ایلام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و اقدامات خاص پلیسی ارضی مذکور را شناسائی و با همکاری و هماهنگی مرجع قضایی ضمن شناسایی و دستگیری فرد سودجو، عملیات تسطیح اراضی متوقف شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این عملیات موفق 5 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ، ارزش این اراضی 7 میلیارد ریال تعیین شده است و در جهت سیر مراحل قانونی، متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف 9 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در ملکشاهی

 فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان و دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی تاکید کرد و از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در مهرماه سالجاری و کشف 9 قبضه سلاح شکاری و جنگی خبر داد.

سرگرد بهزاد بسطامی افزود: مأموران پلیس پیشگیری و پلیس امنیت عمومی به صورت مستمر در جهت مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز توانستند در مهرماه  ماه امسال 9 قبضه سلاح غیرمجاز را کشف و 5 نفر دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی سطح شهرستان  معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده است و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه