English

سرهنگ حسین نجفی خبر داد:

قاتل فراری کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری درکمتر از 10 ساعت دستگیر شد.

قاتل فراری کمتر از 10 ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان  ایلام افزود: در جریان کشته شدن زنی به دست همسر خود در شهرایلام و متواری شدن قاتل، روند پی جویی های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام یکسری تحقیقات فنی، سرنخ هایی از مخفیگاه قاتل در یکی از استانهای همجوار بدست آمد، اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری خوب غیور مردان  ارتش جمهوری اسلامی ،قاتل که قصد خروج از مرز را داشت در یک عملیات مشترک منسجم غافلگیرانه دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه قاتل به جرم انتسابی معترف شد،تصریح کرد: قاتل برای ادامه مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان ایلام انتقال شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه این فرد روز گذشته همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند، این زن توسط شوهرش با ضربات چاقو مصدوم و به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه فرد قاتل قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بود، ادامه داد: تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم به قتل شروع  و کمتر از 10 ساعت دستیگر و تحویل مقامات قضایی استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه