English

سرهنگ شهاب عزیززاده:

۱۸۹متهم جرائم اقتصادی در ایلام دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در دو ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز را شاهد بوده ایم، گفت:تعداد 189 نفر از متهمان دستگیر شده اند.

189متهم جرائم اقتصادی در ایلام دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه قرارگاه عملیات امنیت اقتصادی استان بر ضرورت مبارزه جدی وهمه جانبه با پدیده شوم قاچاق تاکید کرد و افزود: مسائل اقتصادی یکی از راهبردی‌ترین و تعیین کننده‌ترین عرصه‌های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب است که بایستی با عزم همگانی در این زمینه تلاش شود.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی ایلام در این مدت کوتاه کشفیات قابل قبولی را در بحث قاچاق کالا و ارز در استان داشته است،اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپا بوده و با رویکرد پیش بینی، پیشگیری و مقابله کار خود را آغاز کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه اساس اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی است،تصریح کرد: پیشگیری از ورود قاچاق به داخل استان یکی دیگر از ماموریت های حساس این پلیس است.

سرهنگ عزیززاده با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در2 ماهه سال جاری بیش از 94 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد:تعداد 189 نفر از متهمان این پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبه رو می کند، بسیار تاثیرگذار است،گفت:پلیس استان ایلام با اقتدار اجرای این طرح را ادامه  می دهد و انتظار می رود با کمک دستگاه قضائی و همکاری مردم بتوانیم با این ناهنجاری ها مقابله خوبی داشته باشیم و دغدغه مردم متدین و ولایت مدار استان را برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه