English

سرهنگ عزیززاده خبر داد:

عودت بیش از یکهزار خودرو از مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام گفت:از ابتدای سال تاکنون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، هزار و ۵۸۰ خودرو توسط ماموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.

عودت بیش از یکهزار خودرو از مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ شهاب عزیز زاده افزود: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان اجرایی شده و در شهرهایی که توسط بهداشت و درمان به رنگ نارنجی و قرمز درآمده اند با محدودیت ها و حساسیت های بیشتری کنترل و مورد رصد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهار داشت: اجرای این طرح در ورودی و خروجی های سطح استان به ویژه شهرستان های  مذکور کماکان ادامه خواهد داشت.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی علاوه بر اجرای طرح نوروز و در کنار نظارت و کنترل اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ممانعت از ورود خودرو‌های با پلاک شهر‌های دیگر با وضعیت "قرمز" و "نارنجی" کرونا را هم در دستور کار  قرار دارند.

سرهنگ عزیز زاده با هشدار نسبت به پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا شاهد افزایش بیماران کرونایی و مرگ و میر نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه