English

برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری قم

نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری قم برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمد موسوی منش با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک اظهار کرد: این سازمان با مشارکت نهادها و دستگاه‌های مختلف اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

وی ادامه داد: آموزش رباتیک به‌صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه شرکت برای عموم در این مسابقات آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها و لیگ ربات نمایشی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوعات مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود افزود: به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۶۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

موسوی منش عنوان کرد: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ گفت: زمان مسابقه نیز ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین‌شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ موسسه خانه رباتیک و به نشانی اینترنتی www.robotic-home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

موسوی منش در پایان بیان کرد: این رویداد با همکاری موسسه رباتیک، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه شهاب دانش و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسین نجفیان

    این اموزشگاه خانه رباتیک رسما کلا برداره
    من یکی از دوره دیده ها و اساتید اونجا بودم و ۶ سال فعالیت مستقیم داشتم متاسفانه اموزشگاه خانه رباتیک با بزرگترین مشکل که سوء مدیریتی و عدم واضح بودن سیستم حساب داری روبه رو هست مسئول این اموزشگاه شخصی بود که از شاگردانش به اسم یاد دادن از آنها برای مقاصد شخصی خودش بیگاری میکشید و از استاید توقع داشت که به صورت رایگان فعالیت کنند از طرفی مورد اخلاقی هم داشتند به عنوان مثال
    یکی از درخواست های غیر اخلاقی و غیر انسانی که داشتند این بود که به استاید تاکید میکردند که محتوای ناقص و حاشیه ای به دانش آموزان ارائه شود که تعداد کلاس ها بیشتر بشه و از طرفی پول بیشتری از خانواده ها دریافت کنند
    خارج از بحث اموزشگاه ایشان در امور شخصی استاید و شاگردان دخالت میکردن و باعث اخلاف در خانواده های بسیاری از شاگردان و اساتید انجا شده اند بنده به نوبه خودم نخبه کشور هستم و فعالت مستقیمی با صنعت دارم و حرف و کلام بنده از روی خصومت شخصی نیست برای اثبات هویت خودم کافیست داخل مرور گر خود سرچ کنید (نجفیان نابغه قمی)

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه