English

اقدامات موثر شهرداری قم در حوزه ساماندهی مشاغل و صنوف

معاون مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اقدامات موثر شهرداری قم در حوزه ساماندهی مشاغل و صنوف خبرداد.

اقدامات موثر شهرداری قم در حوزه ساماندهی مشاغل و صنوف

به گزارش خبرگزاری موج قم، هاشم نوروزی فرد در حاشیه نشست کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل شهری کشور که توسط دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی، مشاغل، صنوف و فعالیت‌های شهری به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، در گفت‌وگو با شهرنیوز اظهار داشت: قم یکی از کلان‌شهرهایی است که اقدامات مناسبی در مورد ساماندهی اصناف و مشاغل انجام‌شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از فعالیت‌های سازمان میادین و مشاغل شهرداری قم ابراز کرد: در حوزه ساماندهی کارهای خوب و مؤثری در قم صورت گرفته که یکی از این اقدامات ساماندهی مشاغل خودرویی است و براساس این طرح، همه را شناسایی و سازماندهی کرده‌اند.

معاون مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: ساماندهی نمایش‌داران ماشین‌های سنگین و خودرویی بزرگ، وانت‌بارها، شهرک خودرویی صنوف و بازار آهن‌فروشان از اقدامات خوب شهرداری قم در ساماندهی مشاغل بوده که تجربه قم قابل تسری به دیگر کلان‌شهرها و سایر شهرهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه