English

ساماندهی ۷۰۰ وانت‌بار میوه‌فروش در شهر قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم از ساماندهی ۷۰۰ وانت‌بار میوه‌فروش در شهر قم خبرداد.

ساماندهی ۷۰۰ وانت‌بار میوه‌فروش در شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری امروز در حاشیه نشست کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل شهری که به میزبانی شهرداری قم برگزار شد اظهار داشت: در این نشست که به‌صورت دوره‌ای و توسط دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی، مشاغل، صنوف و فعالیت‌های شهری شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود، مسئولان سازمان میادین و مشاغل از شهرداری‌های تبریز، همدان، اراک، تهران و اصفهان حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست به‌صورت کارشناسی و تخصصی تدوین شیوه‌نامه دستورالعمل ساماندهی مشاغل خودرویی سیار موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و افراد حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه ساماندهی مشاغل شهری اثرات مستقیم در زندگی شهری و روزمره مردم دارد ابراز کرد: شهرداری قم در این زمینه شهرک صنوف و شهرک خودرویی را ایجاد کرده که در پی اجرای این طرح‌ها، آهن‌فروشان در شهرک صنوف ساماندهی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ساماندهی صنوف وابسته به خودرو نیز در شهرک خودرویی قم ساماندهی شدند تا با اجرای این طرح مشاغلی که لازم نبوده در شهر باشند به‌منظور ایجاد محیط آرام شهری به خارج از شهر منتقل شوند.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ۷۰۰ وانت‌بار که به‌عنوان یک معضل شهری در قم به شمار می‌رفتند با تدابیر چندساله، در قالب بازارهای ریحان ساماندهی و در آن مستقر شدند.

وی با تأکید بر اینکه بر این باوریم مشاغل سیار خودرویی با توجه به آلایندگی و تحت کنترل نبودن نیاز به سامان‌دهی دارند اذعان کرد: شهرداری در این زمینه نیز زیرساخت‌های لازم را برای تأمین معیشت مشاغل سیار خودرویی فراهم کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه