English

طی آئینی:

سایت روستایی تلفن همراه در برآفتاب مله ماران سیروان افتتاح شد

مدیر مخابرات منطقه ایلام با اشاره به اینکه سایت روستایی تلفن همراه در برآفتاب مله ماران واقع در روستای لرینی شهرستان سیروان افتتاح شد،گفت: سایت 3G تلفن همراه برآفتاب مله ماران با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال درغالب پروژه uso افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

سایت روستایی تلفن همراه در برآفتاب مله ماران سیروان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه با راه اندازی این سایت اهالی روستای  لرینی می توانند از خدمات همراه اول بهره مند شوند، افزود:افتتاح این سایت‌ با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی و در روستای لرینی از توابع شهرستان سیروان است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت، دسترسی افزون بر 170 خانوار روستایی با 600 نفر جمعیت به خدمات سوم تلفن همراه فراهم شده است، اظهار داشت: با افتتاح این سایت، روستای لرینی تحت پوشش نسل  سوم تلفن همراه قرارگرفت و تلاش می شود تادر آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات جدید در این سایت‌، آن را به نسل‌های بالاتر ارتقا داد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام بر ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی در سایر نقاط شهری و روستایی استان و استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه تاکید و تصریح کرد:هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدید نسل سوم تلفن همراه در استان برقراری پوشش تلفن همراه و توسعه تکنولوژی تلفن همراه در روستاها بوده است.

افتتاح

همچنین  نماینده حوزه شمالی مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان، بهرمندی روستائیان بعنوان قشر مولد و تولید کننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: همه دستگاهها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند.

علی اکبر بسطامی  با بیان اینکه ارتقای اینترنت 4G  روستای لرینی نیز در دستور کار است و در آینده ی نزدیک انجام خواهد گرفت،افزود: به‌علت انجام تغییرات سخت افزاری و نصب دکل‌های تقویت آنتن دهی در سایت‌های تلفن همراه جهت ارتقاء کیفیت، شبکه ارتباطی خطوط همراه اول و اینترنت سایت مله ماران روستای لرینی با اختلال مواجه شده بود، که خوشبختانه امروز این مشکل مرتفع گردید.

گفتنی است طی مراسمی همزمان بامیلاد پیامبراکرم (ص)وامام جعفرصادق (ع)باحضور بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی،اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام، بیرامی رئیس فناوری و جمعی از مسئولین محلی سایت 3G تلفن همراه برآفتاب مله ماران با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال درغالب پروژه uso افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه