English

علی اکبر بسطامی خبر داد:

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به مهران سفر می کند

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو بازدید اخیر از شهرستان مهران و پیگیری‌های صورت گرفته، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد فردا دوشنبه به این استان سفر می‌کند.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به مهران سفر می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر که حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور و جمعی از معاونین وی نیز حضور خواهند داشت، از محل احداث منطقه آزاد مهران بازدید می کنند.

وی اظهار داشت: با تلاش مجمع نمایندگان استان و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مقرر شد با هماهنگی دولت در آینده نزدیک شاهد حضور ئییس جمهور و هیات دولت در استان ایلام باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در اردیبهشت سال 93 و بنا به پیشنهاد مسئولان استان مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران مهر تائید زد ، تصریح کرد: پس از آن پی گیری ها برای تحقق این خواست مردم ایلام از سوی مسئولان محلی آغاز شد و پس از کش و قوس هایی، شورای عالی مناطق آزاد و هیات دولت با راه اندازی آن موافقت کردند.

بسطامی با اشاره به اینکه هفتم اردیببهشت ماه سال 1397 نیز مجلس نظر مثبت خود را نسبت به تبدیل مهران به منطقه آزاد تجاری اعلام و آن را تصویب کرد، خاطرنشان کرد: پس از تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس، این پرونده به تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که در نهایت 15 اردیبهشت ماه سال جاری با رای مثبت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه