English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

۱۱۴ هزار لیتر سوخت بین بهره برداران محمودآبادی توزیع شد

​مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع 114 هزار و 72 لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در شهریور ماه امسال خبر داد.

114 هزار لیتر سوخت بین بهره برداران محمودآبادی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی زاده اظهار داشت: شهریورماه امسال 114 هزار و 72 لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای برداشت برنج و مصرف ماشین آلات کشاورزی در شهرستان محمودآباد توزیع شد که 50 هزار و 200 لیتر آن نفت گاز و 63 هزار و 872 لیتر نفت سفید بود.

وی با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان برعهده مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان است، ادامه داد: کشاورزان در فصل زراعی پس از صدور حواله هرچه زودتر برای دریافت سوخت از شرکت های توزیع اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه کارگروه بازرسی متشکل از کارشناسان این مدیریت، شرکت نفت و نماینده فرمانداری بر نحوه ثبت‎ نام، تائید و صدورحواله سوخت و چگونگی رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت دارند، افزود: 26 هزار و 500  لیتر نفت گاز برای برداشت برنج، 23 هزار و 500 لیتر نفت گاز برای ماشین آلات کشاورزی، 64 هزار و 72 لیتر نفت سفید و نفت گاز برای تأمین آب از چاه برای موتور پمپ و مابقی برای مصرف چاه آب بود.

وی خاطرنشان ساخت: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه