English

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد:

ضرورت حفظ و معرفی ایام الله انقلاب اسلامی

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت ایام الله گفت: ایام الله ریشه قرآنی و اسلامی دارد و خداوند می فرماید: ایام الله را یادآوری کن.

ضرورت حفظ و معرفی ایام الله انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما در نشست برنامه ریزی مراسم یوم الله سیزدهم آبان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، بر ضرورت حفظ و معرفی ایام الله انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی از دفاع مقدس و مناسبت های سیزدهم آبان به عنوان ایام الله یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس و مناسبت های سیزدهم آبان تا قیامت ایام الله است، زیرا جنگ حق و باطل تا قیامت ادامه دارد و ما در هر زمانی باید به حسب آن زمان به تکلیفان عمل کنیم.

آیت الله علما، ضمن اشاره به اهمیت دفاع مقدس به عنوان یکی از ایام الله انقلاب اسلامی تأکید کرد: در دفاع مقدس بهترین جوان های ما در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و بهترین افراد ما به شهادت رسیدند، افرادی امثال حاج قاسم که هرگز جایگزینی برایشان متصور نیست و در دل همین ایام الله تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حسین فهمیده ها و حرکت بزرگ آن ها نباید فراموش شوند، زیرا امام راحل فرمود: رهبر من آن طفل سیزده ساله است لذا باید فهمیده ها را به مدارس به دانش آموزان به دانشگاهیان معرفی کنیم، زیرا این ستارگان و حقایق انقلاببند.

وی با اشاره به سخنان امامین انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) متن اسلام است و همواره یاد آور ایام الله می باشد.

امام جمعه کرمانشاه، هجرت امام راحل به چند کشور را مصداق ایام الله دانست و افزود: باید ببینیم امام راحل با هجرت به چند کشور برای بسط و شکل گیری انقلاب اسلامی چقدر دچار زحمت و سختی کشیدند، لذا باید قدردان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه