English

محمد شریعتمداری:

باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جوانان امروز اهل معامله و تعارفات نیستند بلکه به دنبال ایده‌ های نوین و شفاف‌ سازی هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم .

باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد شریعتمداری ،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت و گوی صمیمانه با فرزندان شاهد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: به تعبیر امام راحل شهدا چراغ هدایت هستند و  مسیری را هموار کردند که جامعه بتواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند. 

وی تاکید کرد: جنگ ما حق‌طلبانه و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و در طول تاریخ دفاع مقدس شهدای ما جزو مظلومان تاریخ هستند. 

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: هنوز انقلاب در آغاز راه خود بود که جنگی را به کشور تحمیل کردند اما رزمندگان با کمترین تجهیزات و در برابر دشمن ایستادگی کردند. درهشت سال دفاع مقدس خلوص نیت حرف نخست را می‌زد و باید در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستادگی کرد.

شریعتمداری در پاسخ به سخنان فرزندان شاهد این وزارتخانه یاد آورشد: جوانان امروز اهل معامله و تعارفات نیستند بلکه به دنبال ایده‌های نوین و شفاف‌سازی هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم . 

وی با اشاره به گستردگی وظایف در وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد : باید با کمک یکدیگر به مسیر پیشرفت جامعه دست پیدا کنیم . 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد می‌توانند با روحیه انقلابی خود گام‌هایی قوی برای پیشرفت کشور بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه