English

رئیس اداره منابع طبیعی کلاردشت:

بیش از ۷۰ هزار مترمربع اراضی ملی در کلاردشت رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت گفت: طی شش ماهه نخست امسال 72 هزارو 300 متر از اراضی ملی در این شهرستان از دست متجاوزین بازپس گرفته شد.

بیش از 70 هزار مترمربع اراضی ملی در کلاردشت رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد فلاح با اعلام این خبر اظهار داشت: این اراضی در 14 فقره و در اجرای تبصره ذیل ماده 55 توسط نیروهای یگان و منابع طبیعی خلع ید و رفع تصرف شد. 

وی با اشاره به ارزش بالای زمین در کلاردشت و گردشگر پذیر این منطقه ادامه داد: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان با هماهنگی مقام قضایی، نیروی انتظامی از هرگونه تجاوز و دست درازی به این اراضی برخورد قاطع خواهیم کرد .

رئیس اداره منابع طبیعی کلاردشت تصریح کرد: حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی جز با همکاری دستگاه ها، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و همیاران طبیعت محقق نخواهد شد.

 فلاح یادآورشد: آنچه تاکنون موجب رفع تصرف و خلع ید از اراضی ملی در شهرستان شده، مرهون زحمات مأموران یگان حفاظت و سایر نیروهای حفاظتی و نظارتی بوده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به اراضی جنگلی و مرتعی با شماره تماس های 1504 و 139 امداد جنگل مراتب را سریعاً گزارش تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد .

به گزارش خبرگزاری موج، از45 هزار هکتار اراضی ملی در شهرستان کلاردشت 24 هزار هکتار آن جنگلی و مابقی مرتعی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه