English

۱۵۵ گروه ثابت و سیار آماده حفاظت منابع طبیعی هرمزگان هستند

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبییعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ از گشت زنی 155 اکیپ گشت و مراقبت در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان خبر داد.

155 گروه ثابت و سیار آماده حفاظت منابع طبیعی هرمزگان هستند

به گزارش خبرگزاری موج ؛ رحیمی نیا گفت : همزمان با دوازدهم و سیزدهم فروردین ( روز طبیعت ) 155 اکیپ گشت و مراقبت شامل 40 اکیپ خودرویی ، 10 اکیپ موتوری و 105 اکیپ از همیاران طبیعت و محافظان افتخاری آموزش دیده در نقاط مختلف جنگلی و مرتعی ، مناطق حساس و بحرانی و خروجی های شهرستان ها فعال هستند.

وی افزود : نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در همه ی شهرستان های استان با همکاری همیاران طبیعت  و محافظان افتخاری ضمن اطلاع رسانی و ارائه برنامه های ترویجی و آموزشی به همشهریان و مهمانان نوروزی بر حفاظت از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی فعالیت خواهند کرد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبییعی و آبخیزداری هرمزگان گفت : از تمامی هم استانی ها و مهمانان نوروزی خواستاریم هنگام پناه بردن به طبیعت در روز سیزده بدر اخلاق طبیعت گردی را رعایت و به هم نوعان خود نیز توصیه کنند و از شکستن شاخه درختان و روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خودداری کنند همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خطر با سامانه تلفنی 1504 کد امداد جنگل و مرتع تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه