English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

کاهش دمای هوا در هرمزگان

به گفته کارشناسان اداره کل هوا شناسی هرمزگان از فردا شاهد کاهش دمای هوا تا سه درجه سانتی گراد در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

کاهش دمای هوا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان طی امروز (29 مهر ماه) سواحل دریای عمان و تنگه‌ی هرمز با افزایش سرعت باد جنوب شرقی به ویژه در ساعات صبح تا ظهر، متلاطم پیش بینی می‌شود، لذا توصیه می شود  شناور‌های سبک از تردد در این مناطق خودداری کنند.

گفتنی است؛ فردا جمعه نیز، افزایش سرعت باد شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود و در جزایر غربی استان به ویژه غرب جزیره لاوان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی موجب مواج شدن خلیج فارس خواهد شد.

اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد احتیاط‌های لازم در رفت و آمد کشتی‌های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان صورت گیرد، روز جمعه از شدت وزش باد در خلیج فارس کاسته خواهد شد.

به گزارش موج؛ در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در ارتفاعات استان و برخی نقاط دریایی دور از انتظار نیست.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، فردا (30 مهرماه) در مناطق شرقی استان افزایش سرعت باد شمال شرقی با احتمال گردوخاک همچنین کاهش یک تا ۳ درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه