English

مجید کاکی:

روزانه بیش از ۲۰۰ واکسن کرونا در مهران تزریق می شود

فرماندار شهرستان مرزی مهران با اشاره به اینکه استقبال از تزریق واکسن کرونا در این شهرستان رضایت بخش است،گفت: بطور میانگین روزانه بیش از 200 واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می شود.

روزانه بیش از 200 واکسن کرونا در مهران تزریق می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محید کاکی فرماندار مهران افزود: هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ادارات و سازمان ها در دستور کار است و از طریق رسانه ها و فضای مجازی هشدارهای لازم در خصوص خطرات شیوع کرونا به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی اظهار داشت: همه مدیران ادارات شهرستان موظف هستند تا پایان مهرماه لیست کارکنانی را که واکسن کرونا تزریق نکردند به فرمانداری ارائه دهند و از ابتدای آبان ماه از ورود این کارکنان به محل کار و ارایه هرگونه خدمات به آنان باید ممانعت شود.

فرماندار مهران با بیان اینکه شهرستان مهران هم اکنون از نظر رنگ بندی کرونا در وضعیت زرد  فرار دارد،تصریح کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون و با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان، 47 درصد دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند.

کاکی با اشاره به اینکه برای تسریع در میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان محلی جداگانه برای تزریق واکسن با همکاری آموزش و پرورش شهرستان مهیا و اطلاع رسانی لازم نیز در این راستا انجام شده است، خاطرنشان کرد: 65 درصد جمعیت بالای 12 سال این شهرستان دُز نخست و 31 درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه