English

مجید کاکی:

بیش از ۶۸ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: 68 هزار و 712 نفر از 28 شهریورماه سال جاری تا ساعت 14 روز گذشته از پایانه بین المللی مرز مهران وارد کشور شدند.

بیش از 68 هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،مجید کاکی فرماندار شهرستان مرزی مهران با بیان اینکه در مدت یاد شده 5 هزار و 91 نفر تبعه خارجی نیز از طریق مرز مهران وارد کشور شدن،افزود:پیک ورود زائران اربعین به کشور روز جمعه بود و تا روز یکشنبه 62 هزار و روز های دوشنبه و سه شنبه بطور میانگین هر روز بیش از 2 هزار و 500 نفر از طریق پایانه مهران وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است، اظهار داشت: همچنان 30 اتوبوس در پایانه مرزی مهران آماده انتقال زائران بازگشتی به محل سکونت خود هستند و آب آشامیدنی نیز به میزان کافی برای زائران تامین شده است.

فرماندار مهران با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی، انتظامی و امنیتی در قرارگاه اربعین،تصریح کرد: به دستور استاندار امروزه نیز باید خدمات رسانی به زائران همچنان ادامه داشته باشد.

کاکی خاطرنشان کرد: شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود 230 کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه