English

مجید کاکی:

تاکنون ۱۹ هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

فرماندار شهرستان مرزی مهران با اشاره به اینکه از 6 مهرماه سال جاری تاکنون 19 هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران وارد کشور شدند گفت: بیش از 19 هزار زائر عتبات عالیات از روز سه شنبه 6 مهرماه تاکنون از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

تاکنون 19 هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجید کاکی فرماندار مهران در بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان اینکه تمامی تمهیدات  انتظامی و بهداشتی در این پایانه تا زمان خروج کامل همه زائران از مرز اتخاذ شده است و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود:با تدابیر اتخاده شده از سوی ستاد هماهنگی اربعین و قرارگاه عملیاتی ویژه اربعین مهران تا این لحظه هیچ مشکلی برای بازگشت زائران به کشور و انتقال آنان به استان های مبدا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پیک ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران فردا خواهد بود و براساس پیش بینی ها عمده زائران اربعین حسینی روز جمعه وارد کشور می شوند، اظهار داشت: نشست قرارگاه ویژه ستاد اربعین بصورت روزانه با حضور استاندار و دستگاه های اجرایی هر روز ساعت 16 در مرز مهران برگزار می شود و برنامه ریزی و راهکاری لازم برای سهولت انتقال زائران برگشتی به مقصد و خدمات دهی به آنان اتخاذ می شود.

فرماندار مهران با بیان اینکه مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است،تصریح کرد: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مستقر در پایانه از تمامی زائران ورودی به کشور تست کرونا خواهد گرفت و افرادی که تست آنان مثبت باشد بصورت مجزا از سایر زائران راهی محل سکونت خود می شوند.

کاکی با بیان اینکه شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود 230 کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است، خاطرنشان کرد: 24 موکب با اشتیاق فراوان در حال پذیرایی از زائران هستند و 2 بیمارستان صحرایی و یک اردوگاه اضطراری در پایانه مرزی مهران راه اندازی شده و آماده خدمت. رسانی به زائران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه