English

مجید کاکی:

تاکنون ۳۶ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

فرماندارشهرستان مرزی مهران با اشاره به اینکه 36 هزار زائر اربعین از 28 شهریور ماه سال جاری تاکنون از طریق مرز مهران وارد کشور شدند،گفت: از بامداد شب گذشته تا ساعت 8 روز نهم مهر ماه 6 هزار و 600 زائر از کشور عراق از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند.

تاکنون 36 هزار زائر  از طریق مرز مهران وارد کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجید کاکی فرماندارشهرستان مرزی مهران با بیان اینکه تمهیدات امنیتی، انتظامی و بهداشتی در پایانه مرزی مهران تا زمان خروج همه زائران از پایانه مرزی مهران همچنان برقرار است و نظم خاصی در پایانه مرزی وجود دارد، افزود: پیک ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران امروز جمعه است و براساس پیش بینی ها عمده زائران اربعین حسینی امروز جمعه از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور می شوند.

وی اظهار داشت: با تدابیر اتخاده شده و هماهنگی همه کمیته های قرارگاه عملیاتی اربعین مهران تاکنون هیچ مشکلی برای بازگشت زائران به کشور و انتقال آنان به مبدا وجود ندارد.

کاکی تصریح کرد: نشست قرارگاه ویژه ستاد اربعین بصورت روزانه با حضور استاندار و دستگاه های اجرایی هر روز ساعت 16 در مرز مهران برگزار می شود و برنامه ریزی و راهکاری لازم برای سهولت انتقال زائران بزگستی به مقصد و خدمات دهی به آنان اتخاذ می شود.

فرماندارشهرستان مرزی مهران خاطرنشان کرد: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مستقر در پایانه با تب سنجی و رپید تست تمامی زائران ورودی به کشور تست کرونا خواهد گرفت و افرادی که تست آنان مثبت باشد، علاوه بر ارائه آموزش لازم، از طریق وسایل نقلیه مجزا راهی محل سکونت خود می شوند و از طریق سامانه به دانشگاه علوم پزشکی مبدا مثبت بودن نتایج آن شخص ارسال می‌ شود.

وی گفت: 24 موکب با اشتیاق فراوان در حال پذیرایی از زائران هستند و 2 بیمارستان صحرایی و یک اردوگاه اضطراری در پایانه مرزی مهران راه اندازی شده و آماده خدمت. رسانی به زائران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه