English

تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اصفهان از اخوان طبسی

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری اصفهان از آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح سپاس تقدیرشد.

تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اصفهان از اخوان طبسی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، صادق کرمی مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد وامورحقوقی استانداری اصفهان طی حضور در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در خصوص دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم با اهداء لوح سپاس تقدیرنمود.

در متن این لوح آمده است: بالاترین اجر و پاداش کارکنان متعهد ودلسوز که با همت وافر نسبت به انجام امورمحوله و وظایف سازمانی اهتمام می ورزند، کسب رضایت و خشنودی الهی خواهد بود وخدمت خالصانه توفیقی است که خداوند متعال نصیب خاصان درگاه خود می نماید وقطعا" تلاش صادقانه همکاران عزیز در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی موهبتی است که مردم شریف این سرزمین قدردان آن خواهد بود.

اکنون برخود فرض می دانم ضمن آرزوی سلامتی وسربلندی برای همه همکاران محترم، از زحمت و کوشش های جنابعالی در اجرای و پیگیری بخشنامه شماره 21275/1/20 مورخ 11/03/1399 استاندار محترم در خصوص دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم، قدردانی و تشکر نموده واز درگاه حضرت احدیت نیک نامی، تندرستی ودلی سرشار از ایمان و نشاط را برای شما وخانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

صادق کرمی

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه