English

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی صورت پذیرفت؛

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در شاخص های اختصاصی

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کرد.

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در شاخص های اختصاصی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان و رییس ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان، نعمت الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره و جمعی از مقامات استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از عملکرد سال 1399،  شانزده  نهاد اجرایی اصفهان در این جشنواره تجلیل شد.

این مراسم به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل «سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اصفهان» برگزار شد.

نعمت الله اکبری بیان داشت: امسال 65 دستگاه اجرایی استان در این جشنواره شرکت کردند که 16 دستگاه برترشدند واین درحالی است که وضعیت دستگاه ها امسال نسبت به دوره های قبل بهتر ورقابت سخت ورتبه ها بسیار بهم نزدیک بود.

وی ادامه داد: دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی وبرون سپاری سه شاخصه ایی بود که این دوره مد نظر قرارگرفت.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های اختصاصی  رتبه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب نمود.

در این مراسم از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

گفتنی است، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت وبینار از وحید سلمانی خواجو ئی کارشناس روابط عمومی اداره کل و فضه قاسمی مسئول کارگزینی اداره کل به عنوان برگزیدگان خدمت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای قدردانی شد.

در قسمتی از متن تندیس که به امضاء عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان و نعمت اله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره خطاب به آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است از طرف ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تیریک می گوییم ....

این گزارش می افزاید: امید است با استمرار و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها موجب ارتقای کارآمدی دولت ، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان، ایران اسلامی شوید.

وحید سلمانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه