English

نتایج بازدیدهای چشمی‌تان را منتشر کنید

نحوه‌ی بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از روند اجرای پروژه جاده ساحلی حسنلنگی-تیاب در شرق شهرستان بندرعباس سؤال‌هایی را ایجاد می‌کند که نیاز است به آنان پاسخ داده شود.

نتایج بازدیدهای چشمی‌تان را منتشر کنید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امروز خبری از سوی روابط عمومی استانداری هرمزگان مبنی بر بازدید نازنین شیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از روند اجرای پروژه مرزی و ساحلی جاده حسنلنگی-تیاب در شرق شهرستان بندرعباس منتشر شد که معاون استاندار را دست‌به‌سینه در حال نظارت چشمی بر نقشه‌ی این پروژه‌ی نشان می‌داد.

اگرچه هدف از این بازدید بررسی روند هزینه‌کرد اعتباراتی که سال گذشته به این پروژه تخصیص یافته است، عنوان شده اما باید این سؤال را پرسید درحالی‌که قریب به هفت ماه از سال جدید سپری شده چگونه وی اکنون به فکر بررسی روند هزینه‌کرد این پروژه در سال گذشته افتاده است؟

بااین‌حال این بازدیدهای نمایشی هیچ‌گاه با ارائه‌ی نتایج بررسی‌ها همراه نبوده است و اغلب مدیران بیشتر برای فعال‌نمایی و ابراز حساسیت نسبت به حقوق مردم خود را به لنز تبلیغاتی روابط عمومی‌ها می‌سپارند که البته این ترفند نیز به ترفندی نخ‌نما تبدیل شده است.

 در شرایطی که استاندار جدید هرمزگان برای در جریان قرار گرفتن مشکلات به‌ویژه در شرق استان اولین مقصد سفر خود را بشاگرد محروم قرار داد و با چابکی و به دور از تشریفات معمول و لباسی غیررسمی به بررسی مشکلات پرداخت، به نظر می‌رسد که برخی از مدیران نیز در حال کپی‌برداری از این حرکت هستند اما غافل از این‌که هر بازدیدی می‌بایست خروجی خاص خود را داشته باشد و مردم توقع عمل‌گرایی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه