English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی؛

شهرداری و شورای اسلامی شهر در زمینه فرهنگی ورود پیدا کنند

امام جمعه شهرستان میناب با بیان اینکه شهر میناب نیاز به توسعه اساسی دارد و باید این‌کار آغاز شود افزود: در زمینه فرهنگی باید شهرداری و شورای اسلامی شهر ورود کنند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر در زمینه فرهنگی ورود پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صفر صادقی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در مراسم معارفه حبیب الله سهرابی به‌عنوان شهردار میناب عنوان کرد: انتظارات مردم از سیستم شهرداری و شوراها بسیار است و در تامین منابع پایدار در شهرداری ها دچار مشکل هستیم.
وی با بیان اینکه باید به سمت اعتبارات و بودجه های واقعی برویم افزود: باید به سمت سرمایه گذاران بخش خصوصی و دستگاه های که امکان تعامل با شهرداری را دارند حرکت کنیم.
صادقی با اشاره به اینکه باید خدمات شهرداری را باید به محلات مردم ببریم گفت: ساختار نیرونی انسانی در شهرداری یکی از چالش های مهم است و این داستان میراث‌دار دوران گذشته است.
وی با بیان اینکه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هکتار بافت فرسوده شهری در میناب را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: تفکر و برنامه ریزی شهری باید از درون شورای شهر صورت گیرد با توجه به اینکه شهرداری درگیر مسائل متعددی است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان عنوان کرد: مردم نسبت به مسائلی که در پیرامون شهر اتفاق می افتد، واقف هستند و عملکرد مسئولان را در میدان می بینند.
وی در پایان افزود: کار در حوزه شهرداری بسیار سخت است و شهرداری ملزم به پاسخگویی به شهروندان است.
حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در این مراسم عنوان کرد: در شهر میناب پس از انقلاب خدمات قابل قبولی ارائه شده ولی در مقایسه با شهرهای مشابه شاهد کاستی های هستیم.
وی با بیان اینکه شهر میناب نیاز به توسعه اساسی دارد و باید این‌کار آغاز شود افزود: در زمینه فرهنگی باید شهرداری و شورای اسلامی شهر ورود کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه نباید باعث شود تا اهداف مشترک مورد غفلت قرار گیرد اظهارداشت: گاهی دخالت های نابجا باعث عدم پیشرفت هر شهر می شود.
امام جمعه میناب در پایان گفت: فرصت های که به عنوان یک مسئول در راستای خدمت به مردم به ما داده می شود محدود است.
مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت اظهارداشت: بخشی از مشکلات شهرمیناب در جلسه عنوان شد و وظیفه شورای اسلامی شهر را بسیار سنگین خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مردم منتطر عملکرد شورای اسلامی شهر میناب هستند افزود: راز موفقیت شورای اسلامی شهر وفاق و همدلی است.
فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه شهردار و شورای شهری موفق است که چشم به منابع دولتی نداشته باشد گفت: باید منابع پایدار توجه شود.
وی با اشاره به بافت فرسوده میناب عنوان کرد: یکی از معضلات شهر میناب بافت فرسوده است و این موضوع را در جلسات استانی دنبال خواهیم کرد.
سلحشور با بیان اینکه انتظار داریم در شهرداری شاهد گام‌های جدیدی باشیم گفت: مجموعه اداره شهرستان تمام توان خود را برای کمک شهردار آینده به کار خواهد برد.
حبیب الله سهرابی شهردار میناب در این مراسم عنوان کرد: از ظرفیت همه اقشار، نخبگان در توسعه پیشرفت شهر میناب استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: از تجربیات شهرداران اسبق میناب استفاده خواهیم کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه