English

سردار کریمیان:

ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت اهمیت ویژه‌ای دارد.

 ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در دیدار با سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام افزود:  آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. 

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع)  استان تصریح کرد: استان ایلام آماده برگزاری این کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهادها و ارگانها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

سردار کریمیان با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه، گفت: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آنها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه