English

‍ سردار کریمیان:

کمیته فضاسازی کنگره شهدا، ضعف های موجود را جبران کند

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: کمیته فضاسازی کنگره شهدا، ضعف های موجود را جبران کند.

کمیته فضاسازی کنگره شهدا، ضعف های موجود را جبران کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام درجلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و 3 هزارشهید استان ایلام افزود: آن چیزی که در کنگره ها دنبال می شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ایلام است.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ضمن انتقاد از عملکرد کمیته فضاسازی کنگره شهدای استان ایلام، تاکید کرد:اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اندیشیده شده و امیدواریم در فرصت باقی مانده ضعف های موجود در بخش های تبلیغی و محیطی و  نصب اِلِمان ها مرتفع شود.

سردار کریمیان ابراز امیدواری کرد که شهرداری ایلام به عنوان رئیس این کمیته، کمبودهای موجود را سریعا برطرف و فضای تبلیغی خوبی را در سطح شهر ایلام مشاهده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه تصریح کرد: به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی میان مسئولان استان برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است و هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر ایلام هم در این جلسه گفت: همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره است و به هرآنچه وظیفه داریم عمل خواهیم کرد.

منصور بهادری افزود: برای برگزاری کنگره، شهرداری ایلام آمادگی لازم را دارد و ان شاالله در کنار هم بتوانیم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی اظهار داشت: با وجود نقص هایی که در کمیته فضاسازی وجود دارد اما با تمام توان در صدد هستیم تا کمبود ها را جبران و فضاسازی مناسبی در سطح شهر صورت بگیرد.

گفتنی است جلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و 3 هزارشهید استان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع)، تولیده مدیرکل بنیاد شهید استان، فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اعضای شورای شهر ایلام برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه